Wij schieten dit voor je voor en sturen jou daar de factuur voor.
In het uitzonderlijke geval dat er sprake is van redelijke onduidelijkheid nemen we de gemaakte kosten onder loep en komen met een passende oplossing.
Ondernemers maken kosten voor het aantrekken van werk, een schappelijke vergoeding hier voor lijkt ons redelijk.
Je ziet het nut van het netwerk in, je voelt dat het netwerk ideaal te gebruiken is om klanten aan je te binden, je bent bereid om samen te werken en begrijpt dat je zelf verantwoordelijk bent voor je bedrijfsvoering en omzet.
Kort samen gevat, je gedraagt je als een professioneel chauffeur, je weet dat je een service gevend bedrijf voert, je scheld niet, je veroorzaakt geen klachten, je zet de gasten niet af, volgt prijs afspraken, je weet hoe de software werkt, je doet je ritten en je verdient je geld.
Mocht het fout gaan, dan bekijken we per geval wat er fout is gegaan, veel zal afhangen van je houding of het blijft bij een waarschuwing of dat we de samenwerking opschorten of definitief stoppen.
Iedere excuus hebben we al gehoord en het ligt altijd aan de ander, een meer of mindere mate van zelf reflectie wordt op prijs gesteld.
Klachten zijn onnodig en worden veroorzaakt door een bepaalde mentaliteit, deze mentaliteit zoeken we op en verwijderen we…
Als je met inachtneming van het bovenstaande nog steeds de opzet van het geheel helemaal ziet zitten, klik dan op één van keuzes hier beneden, het inschrijf formulier is vrij uitgebreid maar we willen alleen serieuze professionele van alle juiste papieren voorziene chauffeurs aantrekken.